KESKUSTELUT > RISTIKOT > LAATIJOILLA BURN OUT?

3614. Laatijoilla burn out?

qwer27.9.2007 klo 22:28
Kaksi puhelinsoittoa. Eka Ekille. toinen MM:lle. Tyly vastaus molemmilta. Small talk on molemmilta täysin käsittämätön ilmaus. Luuri korvaan vaan.
2. Reiska Jepualta27.9.2007 klo 22:59
Mikäpä se sen hauskempaa, kun saada kunnon juttukaveri klo 22.20 torstai-iltana.
3. 28.9.2007 klo 00:11
Onko Reiskasta juttukaveria 27.9.2007 klo 22:59?
4. "qwer" [tulkitsijana ra]28.9.2007 klo 00:40
Onkos tuo MM laatija - vai sotkinko jo otsikossa?
Mitäsh minä olisin halunnut heiltä kysyä?
Miksi halusin vain rupatella small talkkia heidän kanssaan tuohon aikaan vuorokaudesta?
Miksi en soittanut päivällä?
Miksi se, että joku ei halua keskustella kanssani iltayöstä, on mielestäni merkki nimenomaan tuon toisen ongelmista?
Miksi se, että joku ei halua keskustella kutakuinkin tuntemattoman ihmisen kanssa iltayöstä, on mielestäni nimenomaan merkki tuon toisen ihmisen ongelmista?
MIKÄ IHMISIÄ VAIVAA? Miksi kaiken vittuiluni jälkeen ihmiset eivät halua olla kanssani tekemisissä??

__

[Näistä ei ole yleensä mitään kauhean hedelmällistä syntynyt. Eikä varmaan nytkään olisi pitänyt korvaansa lotkauttaa. Omalta osaltani lopetan tähän. }
5. Olavi Kivalo28.9.2007 klo 08:56
Qwerismi (tav.: verismi) on vain eräs tietoisesti valittu tyylisuunta. Se "...näkyy lähinnä aiheenvalinnan tasolla: esitellään tavallisia ihmisiä arkipäivän tilanteissa, paljaita tunteita ilman ihanteellisuutta, armottomia ja jopa väkivaltaisia kohtauksia, käyttäytymistä raaimmillaan."
6. Jukkis28.9.2007 klo 13:36
Mullakin on yks tuttu, joka jostain on saanut käsityksen että haluan olla hänen kaverinsa. Ehkä siitä, että minä olen pääasiassa kohtelias ja ystävällinen ihminen. Soittaa onneksi aika harvoin, poikkeuksetta myöhään illalla, poikeuksetta humalassa. Aikamoista small talkia suoltaa. Aika vaikea tommoisen kanssa on kohteliaisuutensa säilyttää.
7. qwer28.9.2007 klo 19:57
Jukkis, joko sulle on järkätty töitä. Todennäköisesti ei. Sivujen perustamisesta asti olet täällä häiriköinyt. Häirintää se on kirjallinenkin häirintä. Niin se reaalimaailma hämärtyyja kaverit katoaa, kun netin virtuaalimaailma kaappaa omakseen. Samma på muillekin tähän säikeeseen kirjoittaneille.
Oli mulla mainituille henkilöille asiaakin, mutta kun viidessä sekunnissa ei ehdi, kuin itsensä esittelemään.

RA: missä se Sanaseppolehti viipyy. Ilmeisesti olet viimeinen vastaamaan. Sinua ja yhtä puheenjohtajaa pidetäänkin näköjään pelkästään kulisseina. Toimitusneuvosto se vasta hyvä neuvosto on.
8. V-R28.9.2007 klo 20:49
Ei RA jouda vastaamaan, kun sen pitää roikkua täällä ja selostaa.
9. RA28.9.2007 klo 21:19
Sanaseppo -lehden osalta:

Sanaseppo 3/2007 viipyy nyt taitossa ja painossa ja on jäsenillä ensi viikolla.

Kun päätoimittaja on mitä on, niin päätimme toimituskunnassa panostaa taittoon ja painoon; Tästä syystä taitto vei tavallista enemmän aikaa ja vielä painovaiheessa tiettyjen ristikkojen pääkuvien laadussa havaittiin sellaista epämääräisyyttä, mitä emme voineet hyväksyä.

Päätös oli henkisesti hyvin vaikea ja raskas, mutta lopulta Sanaseppo -lehden toimituskunta päätti yksimielisesti, että mieluummin lehti saa myöhästyä päivän tai pari kuin että lehti on epäselvä tai muuten huonosti tehty.

Kyllä me suttuakin olisimme osanneet tehdä. Ja nopeasti.
10. qwer28.9.2007 klo 22:00
Ehtoota vaan Tampereelle. Kaikki asiaton laitettakoon tiedottoman tilille, jossa ei ole senttiäkään
11. qwer28.9.2007 klo 22:07
RA. voisihan sitä jättää vaikka syksyn lehden julkaisematta. Muutetaan lehti vaikka kolme kertaa vuodessa ilmestyväksi. Paljon vapaaehtoistyötähän tämä vaatii
12. RA28.9.2007 klo 22:34
qwer, etkös sinä ole jo eronnut? Että mitä tämä Sanaseppo -lehti, sen ilmestyminen ja laatu sinua ylipäätään enää "nyppii"??

Uskoisin, että iso osa jäsenistöä haluaa lehden vähintään kolmen kuukauden välein (4 numeroa vuodessa). Ja siihen nykyinen toimituskunta HYVINE AVUSTAJINEEN kyllä pystyykin. Keljuilijat eivät paljon avita asiaa.
13. qwer28.9.2007 klo 22:45
Dear Riitta Asikainen. (RA) Jäsenmaksu on maksettu. Lehden tilauskausi päättyy sitten kun päättyy. Samaten päättyy jäsenyys. Fiksummat hoitavat asian kyllä.
14. RA28.9.2007 klo 22:47
No niin. Sitten sinulla on yksi huoli vähemmän. Onneksi olkoon!
15. qwer28.9.2007 klo 23:02
Olen minä sen verran ilkeä, että maksan kevään jäsenmaksun. Sanaseppo on tehnyt hyvää työtä silloin alkuaikana. Suuri kunnioitus heille, jotka talkoilla lehteä tekivät. Oikeastaan on hyvä että ottivat pois päätoimittajalta paineet pois. Niin se toimituskunta.
16. RA28.9.2007 klo 23:11
Psykologina/päätoimittajana olen aina vilpittömästi onnellinen, kun kuulen, että jollakin on asiat paremmin kuin ennen. Johtukoon se nyt sitten vaikka yhdestä lehdestä.
17. qwer27.10.2007 klo 00:10
Laadukasta keskustelua. Paljonko stonea painat RA
Tykkään lihavista. aahh.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *