KESKUSTELUT > RISTIKOT > IISAKIN RISTIKOT 9

3575. Iisakin ristikot 9

Lauri Kultti4.9.2007 klo 20:10
Iisakin ristikot numero 9 olisi muuten valmis, mutta yhden vihjeen ja ratkaisusanan välinen yhteys ei oikein aukea. Simbergin aukeaman ristikossa (s. 12-13) on sivulla 13 kahteen otteeseen tuollainen maalisudin näköinen kuvavihje. Molempiin olen ihan hyvät suomen kielen sanat saanut, mutta alemman (7. rivi alhaalta) yhteyttä ratkaisusanaan en tajua. Onko kellään muulla ongelmia ko. kohdan kanssa?
2. Jaska4.9.2007 klo 23:08
Toisin kuin minulla useimmiten, se ei seiso... (hävetkää, tarkoitin toista päätä)
3. bluff5.9.2007 klo 08:35
Lauri:onhan suti siinä lappeellaan,mistä tietty vaakasuoraa olotilaa ilmentävän verbin infinitiivi...
4. Valoton29.9.2007 klo 19:21
Samassa Iisakissa samassa ristikossa on valoton, lienee apea.
Ja entäs sivun 21 Kuukauden Aulis: onko karhu mrr märisijä todellakin? Entäs hairahdus? ja taitaa? Silmätauti?
Vielä takasivulla on ihme-eläin : KA ja kukkakimppu,jonka sidettä osoitetaan?
Näin olen valoton! Ketjun aloittaja, kun olet jo saanut lehden täyteen, mitä näihin keksit ?
5. mor29.9.2007 klo 19:56
Aulikseen en puutu, mutta tuosta takakannen elukasta olen varma.
Liitä KA:n perään materiaali, josta nuolen osoittama kohta on tehty.
6. Lauri Kultti29.9.2007 klo 20:03
Ketjun aloittajana voin vain pahoitella, että olen jo lähettänyt lehden (lähetin sen nopeasti, että sain samaan kuoreen numeron 8 kanssa). En millään saata muistaa noita mainitsemiasi kohtia.

Auliksen ristikon kanssa olen aina vähän pihalla. Ja mor jo tuossa näköjään vinkkasi sen eläimen.
7. Valoton29.9.2007 klo 22:22
Ihme-eläin tosiaan... minä jo luulin, että se on karitsa!!!
Kiitos vinkistä mor!
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *