KESKUSTELUT > RISTIKOT > PLUSSAKOVIS 24.3.

3328. Plussakovis 24.3.

Lauri Kultti25.3.2007 klo 22:18
Kaveri soitti ja väitti Ekin 2½-palloista ainakin 3-palloiseksi. Kävinpä sitten ostamassa äsken lehden. Kyllä se 2½ minusta kohdalleen osui. Ristikko täyttyi yllättävänkin nopeasti, vaikka siinä oli monta aika ovelaa/hämäävää kohtaa. Tietysti se kaverin soitto antoi sopivasti painetta hyvään suoritukseen :)

Olisikohan vasemman yläkulman vihjeessä LUUTAVERBI vähän liikaa tavaraa? Eikö LUUVERBI olisi sopivampi? Vai lienenkö tajunnut jotain väärin (ei olisi eka kerta!)?
2. Eki25.3.2007 klo 22:25
Tahallani tuon noin pistin.
3. Jaska25.3.2007 klo 23:40
Kröhöm, täällä oivallettiin juju. Saapa muuten nähdä onnistuiko Eki tällä ristikollaan herättämään erään kollegansa horteestaan. Sivumennen sanottuna etenkin toinen pääkuvalause on mainio!
4. HJ26.3.2007 klo 02:38
mulle niin passeli ristikko että hirvittää..
5. Matti26.3.2007 klo 11:10
Hei, mäkin sain tän täyteen. Teki oikein hyvää itsetunnolle. Mielestäni oli niin kakspuolonen kun vain voi.

Itsekin vähän kurtistin kulmia tuolle luutaverbille, mutta annoin sitten anteeksi. Sen vuoksi tiedät oli moinimerkityksellisenä kiva. Samoin oli adjektiivi tai etu-+sukunimi.

Tuttiritari, Annanin toinen (kp, herätys!), Spector ja schipperke? piti kuuklata.
6. Lauri Kultti26.3.2007 klo 14:53
Samat minäkin kuuklasin, kun itse lehden sain luettua vasta ristikon valmistuttua. Spectorhan löytyi lehden jutuista!
7. RA26.3.2007 klo 15:02
Ratkojan harharetkiä - osa xxxx: Ehdin jo hetken pläähättää vihjeen SEN VUOKSI TIEDÄT vuoksi. Marisin, että onpas huonosti muotoiltu kikkailu. Kunnes sytytti. Vihjehän on ristikon parhaimpia ja parhaimpia muutenkin - pitkään aikaan.

Jos muistan, voin aikanaan paljastaa, kuinka väärin sen logiikan ensin tulkitsin.
8. Libero26.3.2007 klo 23:30
Vihje LUUSERIN OLJENKORSI oli paras. Hivuttauduin sitä kohti lopuksi alhaalta ylöspäin, kun oli vaikea edes arvailla, mikä vastaussanaksi voisi tulla.

Minun piti varmistella (piirros)kasvin nimi kirjasta, vaikka se sellaisenaan tunkikin omalle paikalleen. Muilta osin ristikko sattui tällä kertaa olemaan enemmän kuin passeli.
9. Matti27.3.2007 klo 15:55
Hassumpi ei myöskään ollut TYHJIN LUPAUKSIN?!
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *