KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > KAAMEA JA MAKAABERI

2936. Kaamea ja makaaberi

Konstaapeli Himokas23.9.2006 klo 17:50
Lordi Diabolus oli vannonut kaikille kärsimystä ja kuolemaa, mutta hänen kavahduksensa aiheutti itse Saatana. "Monet sanovat", jatkoi kyttä, "että pälysi on jäätänyt metsän". "Paetkaa vuorille", mylvi lopun aikojen profeetta, "sinne turmio saapuu ensimmäisnä!" "Miks peljästyitte säikähtäin?", uteli arkkienkeli Gabriel, joka kaivoi taskustaan aseet ja lähti kunnioittamaan totuuksien polkuja.

Siinä samassa huomasin, että mieleni alkoi pirstaloitua. Vaikka minulla oli aiemmin todettu skitsofrenia, aloin uskoa eläväni väärien profeettojen neuvojen mukaisesti; ja vittu, että Satyricon soi! Synkeä kohtalo odotti kaikkia, jotka astelivat Lordi Diaboluksen tielle. "SE O HELVETIN LIEKEISSÄ", vastasi Kuuno-Kalevi, jolta olin kysynyt Irlannin sijaintia.

Vaikka olimme aiemmin todenneet kaiken yhteyden, minun silmäni olivat ainoat, jotka olivat todistaneet mielen sairauden. Se näky sai minut aina kyseenalaistamaan kaiken olemassaolon; kuka minä olen? Ja mikä on paikkani maailmankaikkeudessa? Vaellamme ikuisesti Helvetin ja Limbuksen varjoissa tietämättä parempaa. Stna kerettiläiset pikku vompatit, menkää itseenne.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *