KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS KOVIS 22.7.

2801. IS KOVIS 22.7.

RA24.7.2006 klo 17:36
Tavallista huomattavasti helpompi oli (minulle) Alfin kolmepalloinen. Aikaa meni vain vähän (aitnut 2/1 ulier), josta puolet ylhäällä vasemmassa yläkulmassa, kun en älynnyt vihjeen SOHVIA MYÖHEMMIN yksinkertaisuutta.
- Yleensä itse saan nautiskella Alfeista ainakin 2-4 -kertaisen ajan.

Ristikko sisältää paljon tuoretta vihjeitystä ja ratkaisusanastoa, mistä taas kerran kiitos. Toki seassa on tuttuakin, mutta tarkoitan kokonaisvaikutelmaa.

Vihjeissä aina vain jaksaa ahaa-elämöittää tai naurattaa (kuinka vain) vihjeet tyyliä:
- KULUILLE
- ISKUPAIKKOJA
- PALOISTA
- POLLEIN
- HAASTA!

Koska ratkaisuaika päättyy vasta 28.7., tyydyn toteamaan ko. vihjetyypistä vain saman, minkä asiaan porautunut hammaslääkärituttavani: "Tällaiset vihjeet ovat aina paikkansa arvoisia."

Mukavia kikkailuja (näihinkään ei hevin kyllästy), mm.:
- JAA LISENSSI ETELÄSTÄ?
- JUKOLAN 3. JA 2. YHDESSÄ!

Yksinkertainen, mutta silti ahaa: SIEMEN

YKSI vihje jäi taas loppuun asti tajuamatta:
->
MIES
<-
MIES (*jossa M ruksattu*)

Ymmärrän vihjeen nuolitta, mutta en nuolilla.
2. Jaska24.7.2006 klo 21:11
Mietiskelin lauantaina mistä on kyse: voiko tämä olla näin helppo, vai olenko muutamassa viikossa voinut kehittyä näin mahottomasti täyskolmipalloisen Simbergin ratkojana. Ikävä kyllä RA:n arvio vahvisti todeksi ekan vaihtoehdon. Vaikeus oli korkeintaan 2½. Meitä on petetty! Koeratkoja ollut kesäterässä? Päinvastoin kuin RA olen kuitenkin sitä mieltä, että nuolet ovat tarpeen. Toki vihje olisi voinut olla nuoletonkin, mutta silloin toisen uroon olisi pitänyt löytyä seimestä, eikö vain, RA? Oli muuten nostalginen ratkaisusana, kun toi mieleen suosikkini Lee Marvin -vainaan. Vanha kunnon viskisieppohan ehti filmaamaan Helsingissäkin (ei kai tämä nyt sentään jotakuta vielä ratkomatonta voi avittaa?)
3. RA25.7.2006 klo 07:20
No niin. Nyt ymmärrän nuolillakin.
Nimim. Ääliö.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *