KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > KAITSU 50V.

2763. Kaitsu 50v.

HooTee9.7.2006 klo 14:16
Viikko takaperin sain olla mukana miehen ikään,ehtineen Kaitsun juhlissa.Mahtava juhla tansseineen ja lauluineen.Aito korpimaisema ja aidot ihmiset juttuineen, jäävät muistoihini lähtemättömiksi.

Kiitos Kaitsulle.

Kiitos myös muille Sepoille juhlien järjestämisessä..Aikku taisi olla päällepäsmärinä.

Ekille kiitokset täsmäristikosta
2. Aikku9.7.2006 klo 15:12
Oikein oli mukavat juhlat, kiitos Kaitsu!

Kiitos myös taustajoukoille; Annelle, Jaskalle, Siljalle, Jesselle, Mikalle, Ketjikselle (joka pahaa aavistamatta joutui töihin!) ja kaikille muillekin.

Ekille iso kiitos tosi hianosta ristikosta.
3. Pena9.7.2006 klo 15:20
Täsmäristikko on tosi hyvä ja erityisesti vihje sanalle ERÄMAAKARHU on osuva! d=)

Nyt tuli paljastettua ratkaisusana mutta haitanneeko kun se ei ole palkintoristikko.

Voisiko sen ristikon laittaa tälle sivustolle ratkottavaksi? Meinaan vaan jos "korpimaisemassa mukana olemattomia" immeisiä kiinnostaa.
4. Seija9.7.2006 klo 15:27
Lähes kateellisena olen kuunnellut tarinoita hauskasta juhlasta. Itse en valitettavasti ehtinyt lauantaina mukaan ilonpitoon. Mutta kävinpä rääppiäisissä eikä päivänsankari näyttänyt vielä maanantaina päivääkään yli 50-vuotiaalta! Rääppiäisistä kiittäen. :)
5. Eki9.7.2006 klo 15:29
Jos juhlakalu antaa luvan, niin pannaan esille, mutta luultavasti vasta viikon päästä.
6. RA9.7.2006 klo 21:19
Onnitteluni minultakin!!

Kai Pesonenkin tietää, että muistaa = muiKIstaa! ;-)

[KI = Kai IhanA!]
7. Kaitsu10.7.2006 klo 00:37
Kiitos vaan kaikille juhliin tavalla tai toisella osallistuneelle. Erityiskiitoksen ansaitsevat mielestäni ainakin Aikku ties mistä kaikesta taustapuuhailusta, Ketjis uutterasta avusta juhlien valmisteluissa, Hootee viihdepuolen järjestelyistä ja Vuokilat ikimuistoisen lahjan laadinnasta, jonka Eki saat vapaasti panna esille. Kiitoksen ansaitsevat myös kaikki juhliin osallistuneet, sillä eihän juhlia olisikaan ilman vieraita. Kiitos kaunis siis jokaiselle!
8. Reino19.7.2006 klo 14:03
Onnittelut Kaitsulle,tälläin jälkikäteen.Olen joskus lukenut kirjoituksiasi.Mielenkiintoisia.
9. Sakke20.7.2006 klo 15:30
Pitihän ristikon lisäyksessä kestää muutama päivä, koska Kaitsulla on jatkuvasti ongelmia nettipalveluntarjoajansa hitauden takia, eikö?

http://www.sanaristikot.net/ristikot/nayta_flash.p hp?file=vhelpot/06/kaitsu50&s_posti=
10. Reino20.7.2006 klo 21:58
En aivan kaikkea tajunnut ristikossa.Muutama "mukana" jäi epäselväksi.Ilmeisesti jotain sisäpiirijuttuja.Muuten aivan hyvin laadittu selkeä,siisti ristikko.
11. Eki20.7.2006 klo 22:04
On se aika sisäpiiriläinen, kun ei ollut tarkoitettu julkaistavaksi. Toisaalta, onko tämä julkaisua, kun pannaan nettiin näkyville?
12. Taata20.7.2006 klo 23:33
Muutama sisäpiiriläinen jäi tunnistamatta, kun en viitsinyt
alkaa hakemaan. Hyvä, että Eki hyväksyy myös kaksi- ja
kolmikirjaimiset sanat. Niin se maailma muuttuu!
13. Eki20.7.2006 klo 23:35
Oli pakko hyväksyä kaksi- tai kolmikirjaimiset lahjassa mukana olevat nimimerkit tai nimet. Ei se maailma tästä mihinkään muutu.
14. Taata20.7.2006 klo 23:40
Minun olisi pitänyt sanoa, että alkaa hakea, mutta se on
tiernakaupunkilaiselle vaikeaa ja unohtuu usein ja Misu
tuosta huomauttelee useasti.
15. Eki20.7.2006 klo 23:44
Tiettävästi "alkaa hakemaan" on nykyisin hyväksytty rinnakkaismuoto. Maailma muuttuu!
16. Taata20.7.2006 klo 23:48
Mutta ei näköjään muutu Misulla, kun aina oikaisee.
17. Taata20.7.2006 klo 23:53
Misu tarkastajana kuulemma pitäytyy koulussa opittuihin
faktoihin. Siis alkaa hakea! Ei kuulemma tarvitse oppia uutta
vaan menee vanhoilla säännöillä. Tästähän tulee kohta riita
sinun ja Misun välillä. Jää kahvit saamatta? Minulle passaa
kumpikin ja mieluusti tuo "vääräkin". Misu vanhana pesä-
palloilijana ottaa väärät pois liian tarkasti.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *