KESKUSTELUT > RISTIKOT > RISTIKKOLEHTIEN KOTISIVUJA

2662. Ristikkolehtien kotisivuja

Teppo30.5.2006 klo 21:23
Tuolla taistelun tiimellyksessä on joskus vihjailtu, että perustakaa lehdillenne omat sivut, jos nämä eivät kelpaa. Onko ristikkolehdillä kotisivuja? Kun melkein kaikilla aloilla ne tuntuvat olevan välttämättömät, eikö näin ole ristikkofirmoilla?
2. JPQ31.5.2006 klo 00:51
Teppo: mun tietääkseni (aika lähiaikoina olen hakenut) ainakaan Auriferalla ole vaikka Sanariksella onkin. Eikä muutenkaan kun joskus mielesätni just hain ei edes yhteystietoja kunnalla tunnu löytyvän...:(
3. iso S31.5.2006 klo 14:20
"Meidän firma" tyytyy syystä tai toisesta lehtien esittelyyn sivulla

http://www.sanomamagazines.fi/lehdetjatuotteet/lli sta2.asp?f=51

Ristikkolehdet ovat siellä sulassa sovussa muiden kanssa. Kansikuvaesimerkkiä klikkaamalla pääsee lyhyeen lehden esittelyyn tyyliin "Irtonumeromyynnistä kevyesti purtavia älypähkinöitä. Sopii mainiosti aloittelijoille ja helppojen tehtävien ystäville. Päävoitto 250 euroa." (lehden nimeä mainitsematta, ettei mene tekstimainonnaksi)

Ilmeisesti konserni katsoo että ne ketkä haluavat keskustella voivat tehdä sen Iltiksen tai Hesarin keskustelupalstoilla. Iltiksessä voi ehdottaa uusia aiheita, Hesarissa voi aiheita perustaa itse. Molemmissa keskustelu on valvottua. Viestit tarkastetaan ennen julkaisemista, toisin kuin täällä.

Hesarissa on yleiset keskusteluohjeet, joita voi soveltuvin osin noudattaa täälläkin. Tässä poiminta niistä:

"Kirjoita otsikon asiasta, älä käytä sitä aasinsiltana toiseen aiheeseen.

Älä toistele samoja asioita. Älä kopioi aiempia viestejäsi äläkä liitä viestiisi tekijänoikeuksin suojattua materiaalia.

Jaa kirjoituksesi kappaleisiin, mutta älä lyö rivinvaihtoa joka rivin loppuun. Pisteiden ja pilkkujen jälkeen tulee välilyönti. Käytä normaalisti isoja ja pieniä kirjaimia, älä siis HUUDA. Korjaa tekstisi kirjoitusvirheet ennen lähettämistä.

Käytä yhdessä ketjussa vain yhtä nimimerkkiä. Älä omi muiden nimimerkkejä.

Ei kiroilua eikä tivaamista. Jos keskustelu muuttuu kahden kirjoittajan väliseksi jankutukseksi, se keskeytetään

Älä nimittele tai solvaa muita ihmisiä. Rasismia ei HS.fi:ssä hyväksytä.

Kunnioita muiden yksityisyyttä. Älä iloitse kenenkään kuolemasta tai kannusta väkivaltaan."

Tässä viestissä rikon ainakin ensimmäistä pykälää. Kuudennen pykälän perusteella minua ei saa kuitenkaan solvata siitä :)
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *