KESKUSTELUT > RISTIKOT > RISTIKKORINKI II

2658. Ristikkorinki II

Eki28.5.2006 klo 22:43
Tähän säikeeseen toivomme asiaa Ristikkoringistä. Ensimmäinen säie riistäytyi toisiin aiheisiin.
2. Pena31.5.2006 klo 14:12
Mutta rinki ei näköjään riistäydy ainakaan liian isoksi! Hiljaista siellä on, yleensä ei ketään.

http://www.apu.fi/ajanviete/ristikot/index.mpl
3. Eki31.5.2006 klo 14:25
Toukokuulle suunniteltu uusi mainosisku siirtynee syyskuulle, mutta sitten jyrähtää.
4. Pena9.7.2006 klo 17:07
Näköjään sama pätee ristikkoringissä kuin monessa muussakin asiassa: kyllä sinne porukkaa tulee kunhan vain joku "potkaisee" homman käyntiin! Olen aloittanut sinne muutamia avoimia rinkejä, jotka olen jättänyt (tahallani) kesken. Ei siinä yleensä montaa tuntia mene kun ystävälliset ratkojat ovat täyttäneet ristikon kokonaan.

(Vai että tahallani! Pakkohan ne on kesken jättää kun ei osaa ratkoa loppuun hoh hoh hoooooo d=))
5. Eki25.8.2006 klo 22:28
Lauantaiaamuna kun heräätte, kannattaa tsekata Hessu Luukkalan herkkupala Avun nettisivuilta.

Lehdessä 34 olevaan kolmen tähden ristikkooni ovat ryökäleet panneet vain yhden pallosen. Taitaa mennä helppojen ystävillä sumppi väärään kurkkuun.
6. kp26.8.2006 klo 08:51
Eki
Hyvä mies. Opettele pakkaamaan ristikko pdf:ksi.
-Se on silloin sellainen, kuin haluat...Pallosetkin ovat paikoillaaan ja niin monta, kuin haluat...
7. Eki26.8.2006 klo 09:27
kp
Mies, joka lähettää ristikkonsa suoraan painokoneeseen. Kuule kun lähetetään aina siinä muodossa kuin missä lehti haluaa.
- Aika moni lehti ei suostu siihen, että taitetaan heille koko sivu. Pallot ovat ulkoraameissa. Se on lehden tahto.
8. maalari4.5.2009 klo 02:44
Onko "Eki" kenties Erkki Vuokila? Jos on, niin olimme yht´aikaa Kotkassa armeijassa Kyminlinnassa. Tosin Vuokila oli jo melkein siviilissä, mutta sotkussa kuitenkin viitsi laatia mulle yht´äkkiä pikku ristarin, sitä pyytäessäni.
Onhan siitä jo aikaa kulunut jokunen tovi, mutta muistan sen aina kun näen Vuokilan nimen jossakin, tai Sanaris Oy:n.

Terveisiä vaan E.Vuokilalle. T: Rami.
9. Eki4.5.2009 klo 09:36
Kiitos kiitos, Kyminlinnassa olin RauKin jälkeen ja paha tapani on pyydettäessä väsätä näyteristikko. Lienenkö yllytyshullu?
10. jpq4.5.2009 klo 14:04
Eki: luulen sanamaani jotka parhaita "hoitamaan" vaikeimpia kryptomaaneja yms. Totta puhuen jollain ihmisillä on joku homma niin veressä että sitä tykkää tehdä vaikka kuinka.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *