KESKUSTELUT > RISTIKOT > PELIKAANIN PALKINTOJEN SAAPUMISNOPEUS?

2654. Pelikaanin palkintojen saapumisnopeus?

kasperi28.5.2006 klo 00:13
Uusimman Paksun mukaan olen voittanut Avainsanoista palkinnon, kirjan tai kynäsetin. Valitsin kynäsetin ja uusimmassa Paksussa kerrotaankin, että kirjat ovat loppuneet ja nykyisin palkinto on t-paita...Mutta jotten eksyisi vallan väärille poluille, niin onko kokemuksia, kuinka pian palkinnot saapuvat postissa? Olettaisin, että palkinnot olisivat saapuneet ennenkuin nimi on lehdessä, mutta näin ei ole käynyt ainakaan minun tapauksessani... Onhan tuosta Paksu 1/06:n palautuspäivästä jo jonkin aikaa vierähtänyt...
2. Eki28.5.2006 klo 00:21
Yleensä Pelikaanien tavarapalkinnot ovat perillä lehden ilmestyessä tai kohta sen jälkeen. Tsekataanpa, onko tämä kirjaongelma hidastuttanut muitakin. Palaan asiaan viikon alussa.
3. Eki28.5.2006 klo 11:41
Voittajalista löytyi. Tuon lehden kynäsetit ovat vielä lähettämättä. Kynäsettien voittajissa ei tosin ole yhtään nimeä, joista helposti kasperin vääntäisi. Lienetkö varma, että valitsit setin? Voit lähettää tietosi myös osoitteella toimitus@sanaristikot.net .
4. JPQ28.5.2006 klo 20:51
Saako kysyä mikä kirja on ollut kyseessä ?
PS. muutama huumori ehdotus tuli mieleen mutten pistä koska en usko
että asia ketjuun kannattaa huumoria änkeä.
5. Eki28.5.2006 klo 20:59
Kirjan nimen anagrammeja:

RAATSIJAN RISKI

KARSI NARISIJAT

NARRIT JAKSAISI

RINKI RAJASTASI
6. kasperi28.5.2006 klo 22:26
Kyllä olen varma, että valitsin kynäsetin... Tuskinpa voittajalistasta Kasperia löytyy, se kun sattuu olemaan tyttökissaltamme lainattu nimi tätä palstaa varten...Kiitos, kun vaivauduit ottamaan selvää, ajattelin jo että posti on hukannut pakettini..
7. JPQ30.5.2006 klo 01:36
Eki: miksi kaikesta pitää tehdä vaikeampaa kun tarve on ja toisekseen kun paksua pelikaania ei edes kotikunnastani saa joten...
8. Ana Grammi30.5.2006 klo 02:10
Ristisanakirja. Kannattaisiko sanalaatikoihinkin vetää valmiiksi viivat, mistä haettavat sanat löytyvät? :-D
9. Pena30.5.2006 klo 07:10
Kynäsetin minäkin voitin Pelikaanista. Nimi oli lehdessä tammikuussa, setti saapui "pikana" huhtikuussa!

d=)
10. Eki30.5.2006 klo 09:13
Silloin oli se tilanne, että kynäsetit olivat loppu. Jouduimme vastikään vaihtamaan tavarantoimittajaa, kun vanha katosi taivaan tuuliin. Siinä sitten meni aikaa.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *