KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > VALEMINÄ

2598. Valeminä

marjaana5.5.2006 klo 17:25
Elikkäs näin saat aikaiseksi valeminäsi:

-nimeksi 2.nimi ja lähimmän naapurin sukunimi

-kotipaikaksi kaupunki, jossa kävit viimeksi junalla

-ammatiksi äidin ammatti ja miehellä isän

-ikäksi oma ikä + lohjenneiden kynsien lukumäärä

-harrastukseksi ne joita et voi sietää

-lastenlukumääräksi se, montako hiusta lähtee päästäsi kun vedät

-hiuksien väri on paidan väri, silmien housujen väri

-musiikkimauksi se genre jota et voi sietää

-lempiartistiksi se, kenen biisin kuuntelit viimeksi

-itseäsi parhammin kuvaavat adjektiivit löydät, kun googlaat oman 2. nimesi ja sieltä ekat adjektiivit



Nimeni on Marjaana Keränen ja asun Oulussa. Olen 38- vuotias kodinhoitaja. Mieheni on eläkeläinen. Harrastan karaokea ja kalastusta. Minulla on kolme lasta. Hiukseni ovat harmaat ja silmäni tummansiniset. Kuuntelen mielelläni jazzia ja suosikkiartistini on Tehosekoitin. Parhaiten minua kuvaavat adjektiivit suuri ja vaikea.
2. mami5.5.2006 klo 20:28
Minä olen Kaisa Terho ja asun Helsingissä. Olen 32-vuotias juuri eläkeputkeen päässyt merkonomi. Minunkin mieheni on el äkeläinen. Harrastan kaikkea hämähäkkeihin liittyvää ja virkkausta. Lapsia on vain yksi. Hiukseni ovat mustat ja silmäni siniset. Mielimusiikkiani on erilaiset oopperat ja lempiartisti Darin. Parhaiten minua kuvaavat adjektiivit kiva ja suuri.
3. Sini5.5.2006 klo 20:36
Minä olen Marjaana Kähönen ja asun Helsingissä. Olen 27-vuotias tarkastaja. Harrastan haravointia, etanoiden paloittelua ja kurassa kahlaamista. Minulla on kaksi lasta. Hiukseni ovat siniset ja silmäni valkoiset. Mielimusiikkiani on tukanheilutushevi sekä suomalainen pop-musiikki ja lempiartistini on Jonna. Parhaiten minua kuvaavat adjektiivit ihana ja selkeä.
4. Korppi5.5.2006 klo 20:53
Olen Anneli Heikkinen. Elelen Lappeenrannassa. Olen 34-vuotias terveydenhoitaja. Harrastan intohimoisesti leipomista, ralliautoilua ja golfia. Lapsia ei minulla ole yhtään. Hiukseni ovat sini-valkoiset ja silmäni mustat. Lempimusiikkiani on jazz ja lempiartistini Egotrippi. Parhaiten minua kuvaavat sanat punainen ja valkoinen.
5. joku kurko5.5.2006 klo 22:22
Olen Ilmari Jaatinen, tamperelainen mies. Ikäni on 50 ja risat ja olen metsätieteiden tohtori. Harrastan kaikkea teknistä räpellystä, mutta lapsia en ole noilla taidoillani ole onnistunut saamaan aikaiseksi. Hiukseni ovat mustat kuten silmänikin. Kuuntelen pääasiassa humppaa, mieliartistina Belinda Carlisle. Parhaiten minua kuvaavat adjektiivit korkeatasoinen ja keveä.
6. mor5.5.2006 klo 23:06
Olen Juhani Saharanta, viiskymppinen helsinkiläinen kaveri. Ammatiltani olen edesmennyt merimies. Lapsia ei ole, ainakaan kotisatamassa. Harrastan shoppailua ja kutsuilla käymistä. Hiukseni ovat oranssit ja silmät vihreät. Kuuntelen mielelläni kotimaista tanssimusiikkia ja siihen luontevasti liittyen suosikkiartistini on James Brown. Minut hyvin tuntevat käyttävät minusta käsitteitä yksinäinen ja uusi.
7. ketjuhani5.5.2006 klo 23:28
Olen Pertti Sallanen, 39-vuotias espoolainen. Olen eläkkeelle päässyt sotilasmestari, vaimoni on sotilaskotisisar. Lapsia ei ole eikä nykyisellään pääse tulemaankaan. Harrastan tanssimista, ja niinpä pidänkin kovasti tanssimusiikista, Kaisan mainitsema Darin on oikein oiva esimerkki mutta Scooter on ihan yhtä hyvä ja sama koskee "suomi-iskelmääkin" malliin Anne Mattila, lempiyhtyeeni tosin on Red Hot Chili Peppers... Hiukset ovat sinapinkeltaiset ja silmät tummanharmaat, hieman violettiin vivahtavat. Minua voisi luonnehtia suomenkieliseksi ja nopeaksi.
8. Sikar6.5.2006 klo 00:32
Olen 52-vuotias opettaja Marjatta Paananen Rovaniemeltä. Harrastan puutarhanhoitoa. Lapsia minulla ei ole. Hiukseni ovat mustat ja silmäni siniset. Minäkin pidän suomipopista ja lempiartistini on J. Karjalainen. Minua kuvaillaan hyväksi ihmiseksi, kesäiseksi ja tuoreeksi.
9. Libero6.5.2006 klo 17:58
Olen Elina Mielonen Kokkolasta. Toimin ensin yrittäjänä, kunnes jäin kotiäidiksi. Mieheni on metsätalousneuvoja. Olen hedelmällisessä iässä siitä päätellen, että lapsia on tusinan verran ja lisää tulossa. Hedelmäpeliautomaatit ja bingo ovat henkireikiäni. Hiukset ovat punaiset ja silmät mustat. Musiikkimakuni on laidasta laitaan. Tangomarkkinoita seuraan innokkaasti. Lempiartistini on bel canto -tenori Alfredo Kraus. Ihmiset pitävät minua ylettömän söpönä ja psykopaattisen kilttinä.
10. ~**~6.5.2006 klo 18:20
Kaarina Holopainen Tampereelta tässä hei. Olen 54-vuotias kotirouva. Lapsia minulla ei ole. Hiukseni ovat siniharmaat ja silmäni mustat. Harrastan urheilua ja rakastan oopperaa. Suosikkiartistini on Lordi. Olen yksilöllinen ja hyvä ihminen.
11. iso S6.5.2006 klo 22:44
Olen ymmällä. Asun rivitalossa enkä tiedä kumpi naapureistani on lähempänä kun molempiin suuntiin on seinä välissä. Sitä paitsi en mene tuohon halpaan että paljastaisin todellista tietoa (2. nimi) itsestäni :-)
12. marjaana6.5.2006 klo 23:20
Se on lähempi, kumpaa lähempänä oma sänkysi on.

O. Amadeus?
O. Kotivalo?
O. Kullervo?
O. Hemminki???

Kerro ny.
13. Suzie Q6.5.2006 klo 23:50
Olen 37-vuotias Kristiina Rauha Tikkurilasta. Työskentelen laboratoriohoitajana. Harrastan käsitöitä ja telinevoimistelua. Lapsia ei ole vielä yhtään, vaikka kovasti on yritetty. Hiukseni ovat mustat, samoin silmät. Lempimusiikkiani on kaikenlainen humppa. Mieliartistini on tietenkin M.A. Numminen. Olen haasteellinen ja pirteä luonteeltani.
14. Arska7.5.2006 klo 00:43
Juhani Wallenius Helsingistä, iltaa! Olin muurari, mutta nyt sairaseläkkeellä. Ikää on tarpeeksi ja lapsia näköjään tuli kerralla kourallinen! Hiukseni ovat siniset, kuten silmänikin! Tykkään kuunnella Räppimusiikkia, se on kaikki kaikessa!! Mieliartistini on esim. Kari Tapio, ja onhan noita monia muitakin! Itseäni kuvaavia adjektiivejä ovat: Kristillinen ja uskollinen. ???
15. Kukkelman7.5.2006 klo 14:13
No heipä hei!

Nimeni on Ari Magga, ja asustelen Ylivieskassa, jossa toimin kunnan hommissa paikallisen paskalaitoksen johtajana.

Ikää on kertynyt jo 46 vuotta.

Harrastuksiani ovat pesäpallon peluu ja amerikkalaisten saippuasarjojen seuraaminen televisiosta. Yhtään 'Kauniit ja rohkeat' -sarjan jaksoa en ole jättänyt katsomatta, ja minulla on ne kaikki nauhalla.

Lapsia on yksi talonmiehen näköinen tyttö.

Hiukseni ovat luonnostaan keltaiset.

Housunikin olivat osittain keltaiset, mutta nyt pesun jälkeen ne ovat siniset, paitsi oikea lahje, joka on musta.

Rakastan iskelmämusiikkia, ja minun mielestäni parasta iskelmää esittää nykyisin englantilainen poppoo nimeltään Depeche mode.

Jos minun pitäisi luonnehtia itseäni kahdella adjektiivilla, niin sanoisin, että minä olen hyvä ja suurin.
16. JPQ7.5.2006 klo 14:34
Jo on ketju liikaa vaivaa tuollain valeminän teossa.
17. iso S7.5.2006 klo 17:53
marjaana: en kerro! Tämähän menee aina vain henkilökohtaisemmaksi. Ensin utelet toista nimeäni ja nyt olet jo kiinnostunut sängystäni! Hui! Lähestymis- ja läähattämiskieltoa heti! (Voi olla että flunssainen olo saa näkemään mörköjä)
18. marjaana7.5.2006 klo 21:02
ups... *lopettaa läähättämisen ja lähestymisen välittömästi*
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *