KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > PATA RAATELEE

2508. Pata raatelee

Patasydän5.4.2006 klo 19:16
Eihän tää nyt tänne kuulu mut pakko on hehkuttaa kun ekan erän jälkeen on 0-2. Siis Oulussa. Ja Kärpät - Ässät.
2. Jaska5.4.2006 klo 19:22
Kahdeksan pisteen ottelu!
3. Antti Viitamäki5.4.2006 klo 22:14
Todella mielenkiintoista.

Yhdyn tuossa aloitusviestissä yhteen asiaan: jos valittavana on "Ristikot" ja "Muut aiheet", niin totta kyllä - ei tämä varmastikaan tänne kuulu.

Herää useita kysymyksiä:

- Miksi on olennaista kertoa netin keskustelupalstalla VÄLIAIKATIETO ottelusta, josta todennäköisesti melkoinen enemmistö sivujen käyttäjistä tuskin on edes kiinnostunut kuulemaan?

- Miksi valita juuri "Ristikot"-niminen aihealue, missä kertoa ettei viesti sinne kuulu? Olisiko www.sanaristikot.netin "Muut aiheet" -niminen aihealue tuntunut jotenkin liian oikealta foorumilta moiselle lauseelle tai moiselle viestille?

- Urheilussa tulee aina hyviä päiviä ja huonoja päiviä. Aina ei mene asiat niin kuin urheilija/joukkue on suunnitellut. Maailman nopein pikajuoksija saattaa juoda puoli desiä liikaa virvoitusjuomaa edellisenä iltana ja jää yllättäen neljänneksi - ja kokonainen kansakunta musertuu. Pitääkö meidän rakentaa tällaisia sosiaalis-absurdeja järjestelmiä omaa elämäämme horjuttamaan, koska tuo elämä muuten olisi liian helppoa?

- Miksi ihmeessä minulle heräsi tällaisia kysymyksiä? Minä nyt kuitenkin teen sanaristikoita, sen luulisi tekevän minusta vähintäänkin jäävin keskusteluun sosiaalis-absurdeista järjestelmistä.
4. marjaana5.4.2006 klo 23:07
Minut tyrmättiin silloin joskus, kun ehdotin höpöjutuille omaa osastoa ja ketjuille omaansa. En ehdota enää, olen jo tottunut tähän suloiseen sekamelskaan.
(vaikka silti olisi mukava, jos ketjuille olisi se oma osasto ja niille sun näille-jutuille omansa)
5. patasydän7.4.2006 klo 17:48
Kylläpä Viitamäki veti herneen nenään. Ei kannattais ottaa niin tosissaan.
6. V-R8.4.2006 klo 17:56
Varsinkin, kun oli besservwisser selittäjänä ensimmäinen. Vaikka häneltä ei edes kysyttykään.
Isoässälle tiedoksi. Kyllä muitakin tässä "kiittelen"
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *