KESKUSTELUT > RISTIKOT > MISSÄ VIIPYY METSÄLEHTI 6/06 ?

2485. Missä viipyy Metsälehti 6/06 ?

hyde31.3.2006 klo 13:11
Olen metsätyönjohtajan poika ja kaipaan metsäisiä ristikoita. Isäni on jo haudassa, mutta hänen kanssaan tulin luontoa tuntemaan, opin myös eräiden muidenkin paikallisten henkilöiden myötävaikutuksella suunnistamaan, ja sitten, en muista tarkkaan ottaen milloin, kiinnostuin näistä ristikoista - siis sanaristikoista yleensä - ja siitä lähtien olen ollut niihin koukussa !
Mutta sen vain sanon, että sanaristikot on hieno harrastus !

t hyde
2. Ylläpito31.3.2006 klo 13:19
Lehti ei ole toimittanut meille julkaisukelpoista versiota, mutta työn alla on.

Hyvä kun on eri alan ristikoita ja niitä myös ihmiset kaipaavat.
3. Sakke31.3.2006 klo 14:08
No niin metsien miehet, se on siellä. Ei kun ratkomaan.
4. metsämies31.3.2006 klo 17:44
Olen metsänomistajan poika. Verotuskäytännön muututtua kaipaan paluuta vanhaan. Metsälehteä luen toisinaan, sen ristikot samaa harmaata pakkopullaa kuin muissa lehdissä. Metsäyhtiöiden etiikkakin arveluttaa. Eipä muuta.
5. hyde1.4.2006 klo 08:06
Tulihan se metsäristikko sieltä tosiaan. Mutta onpas Eki pannut hankalan aloituksen...Näin aprillipäivänä tietyti joutaa asiaa pohtimaan.
Mutta mitä tulee nimimerkin "Metsämies" kannanottooon, niin ei siinä metsäyhtiöiden etiikassa ole mitään ihmeellistä; kun ei tule tarpeeksi suuria voittoja omistajille eikä tarpeeksi isoja bonuksia riitä johtajille, niin sitten nakataan väkeä pihalle. Onko tässä jotakin uutta?
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *