KESKUSTELUT > RISTIKOT > RISTIKKOLEHTIEN VOITOT

2073. Ristikkolehtien voitot

Amadeus26.10.2005 klo 15:17
Voisiko ristikkolehtien voitot maksaa käteisenä,
koska sosiaalitoimisto ei katso suopeasti ylimääräisiä
tuloja?

Kysymys on tietenkin teoreettinen, koska kenelläpä
ei olisi useita tilejä tai ystäviä?
2. ö26.10.2005 klo 15:28
Kysymys on tosiaan teoreettinen. Voitostahan voi vähentää lehtien hankkimiskulut ja vastausten postituskulut, minkä jälkeen tulos onkin miinuksella.
3. marjaana26.10.2005 klo 15:35
Voittaako kyseisen teorian henkilö niin usein, että siitä alkaa olla haittaa?
4. Amadeus28.10.2005 klo 17:06
Ainahan siitä on haittaa, jos voitosta ei jää itselle mitään!
5. Juha-Pekka Kuusela28.10.2005 klo 18:44
Minusta palkintoja ja kilpailu voittoja ei voi tuloina pitää. Jos
sosisaali toimisto sellaisina niitä pitää aika pahasti on suomessa
asiat.
6. Satunnainen Ratkoja28.10.2005 klo 19:41
Samaa mielta olen taallakin, eika veikkausvoittojakaan tuloksi lasketa? (tosin jos miljoona voittotulee ja tilille napsahtaa, saattaa sossu miettia kaks kertaa josko tarvetta on maksaa lisia... tosin eipa silloin pitais olla mitaan aihetta menna luukullekaan...)
7. Juha-Pekka Kuusela28.10.2005 klo 21:05
No ikävä kyllä näin ymmärsin nyt kun kyselin enempi tietävältä
taitavat nuo tuloiksi laskea ainakin hänen mukaansa lasketaan.
Ymmärrän kyllä että isot voitotkin mutta että pienetkin...:(
8. suvi30.10.2005 klo 02:34
Jos ihminen joutuu elämään toimeentulotuen varassa, niin totta hemmetissä harmittaa jos nekin muutamat -tuen saajalle todella merkittävät- lisäeurot vähennetään tukisummasta.
9. Hui_hai30.10.2005 klo 09:22
Henkilökohtainen kokemus.

Työt loppuivat ja KELA rupesi taistelemaan talon sisällä maksetaanko minulle opintorahaa, työmarkkinatukea vaiko ei mitään. Odotusaikana minä en tietenkään saanut latiakaan Kelalta. Vähän toista kuukautta meni ja senttiäkään ei näkynyt tulosarakkeessa.

Siispä soskuun hakemaan väliaikaista toimeentulotukea, periköön takaisin sitten siitä etuudesta mitä Kela joskus suuressa viisaudessaan päättää maksaa. Sosku haluaa uusilta asiakkailta tilitiedot kahdelta viime kuulta.

Ja KAIKKI summat tiliotteessa joissa on plussa edessä laskettiin tuloksi. 12 euron tilitys työnantajalta puuttuvista lomakorvauksista on ihan nsioista tuloa, mutta kaverin tililleni laittama 4,5 euroa toisen kaverin synttärilahjaa varten jonka yhdessä ostimme laskettiin ihan samalla lailla tuloksi...

Ja kysymys oli siis tosiaan summasta joka perittäisiin minulta täysimääräisenä takaisin jahka KELA keksisi mitä tukiaisia minulle kuuluu maksaa....
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *