KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > ASIAA HEILLE JOTKA SIVUN OMISTAVAT (=PÄÄTTÄVÄT SISÄLLÖSTÄ)

2044. Asiaa heille jotka sivun omistavat (=päättävät sisällöstä)

Juha-Pekka Kuusela17.10.2005 klo 01:00
Koska yläosan email osoite (toimitus@sanaristikot.net) ei vastannut
kysyn julkisesti koska asia olisi mahd. pian hyvä tietää oli "Päätös"
mikä tahansa. Asia: voiko täällä mainostaa keskustelu alueilla cdeetä
jossa on valokuvia sanaristikon/krypton tms muun tehtävän tekijöille ?
jollei onkohan "mediaa" josta tavoittaisin mahd. hyvin
nimenomaan laatijat. Tiedän kyllä että täällä helpohko kirjoittaa
toisen nimissä varsinkaan kun en teidän jokaisen kirjoituksen
tunnusmerkkejä tunne. Mutta asiallisia vastauksia asiaan liittyen.
PS. kysyn siksi koska sivun kuitenkin kaiketi omistaa Sanaris (=firma)
(vai olenko väärässä...) joten kaupallinen toiminta luvatta on riski
ja helppo riidan aihe. Jossa vieläpä on toinen oikeassa ja toinen
väärässä.
2. Juhani Heino17.10.2005 klo 01:08
Sanaris omistaa tosiaan tämän sivuston. Saanet vastauksenkin kun työviikko nyt alkaa. Itse en uskalla luvata mitään kun en ole firman palveluksessa. Joka tapauksessa hyvä että kohteliaasti kysyit.
3. Eki17.10.2005 klo 08:45
Anteeksi, olin kesälomalla, eikä hotellissa ollut nettiä. Niinpä jätin sähköpostit ja nämä sivut viikoksi oman onnensa nojaan.

Ihan ystävällistä kysyä. Kyllä täällä mainita saa, mutta me emme tietenkään ota mitään vastuuta tuotteista ja "kaupallisesta toiminnasta luvatta". Esim. sellainen mietityttää, onko esim. kuvissa olevilta henkilöiltä kaikilta varmasti lupa vai ovatko kaikki kuvat asioista, jotka eivät voi valittaa?

Olen joskus jopa pyytänyt artikkeleita ja uutisia mielenkiintoisista ristikkoaiheisista tuotteista ulkopuolisilta ihmisiltä. Nyt tietenkään en pysty ottamaan mitään kantaa tähän ceedeehen ja sen laatuun ja onko se mainostamisen arvoinen tai edes laillinen tuote.
4. Juha-Pekka Kuusela17.10.2005 klo 13:57
Täysin laillista (vaikka itse sanonkin) ja kuvissa ei esiinny henkilöitä ja jos esiintyykin niin luvat on tietenkin kunnossa. Kuvat on omaa tuotantoa muutenkin.
5. Eki17.10.2005 klo 14:02
Ei muuta kuin esittelet tuotteesi. Oletkos itse muuten laatija vai mikä olet miehiäsi?
6. Juha-Pekka Kuusela17.10.2005 klo 14:54
No iltalehdessähän minun kirjainlootia ilmestyy tiistaisin ja myös seuran ristikot lehdessä. Jos ehkä hyvin käy (ehkä sille onko se hyvin vai huonosti) joskus vielä muuallakin/muutakin. Ja minulla jo kuvien suhteen jo entuudestaan jo yksi tyytyväinen asiakas.
7. Juha-Pekka Kuusela17.10.2005 klo 14:56
Unohdin sanoa että "siivoan" erästä juttua ja sitten lienee täysin myynti kunnossa eli sitten tulee esittelyt ja sen sellaiset.
8. Ari27.7.2012 klo 08:51
Aloitin vahingossa tasatuhatsäikeen 7000 yhdyssanaketjulla...Sori!
9. ?27.7.2012 klo 09:09
Miksi sori?
10. Ari27.7.2012 klo 09:59
No kun tasatuhatsäikeet ovat toisinaan sivunneet juuri sitä aihetta.
11. Ylläpito27.7.2012 klo 12:12
Eipä huomattu asiaa lainkaan. Saat synninpäästön.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *