KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > HÖPÖTYS

189. Höpötys

Pena Porvoosta2.7.2003 klo 13:50
OSui on omasta mielestään rakkikoira joka räksyttää muiden käynnistämien karavaanien kulkiessa. Loistava vertaus mutta tilaston valossa ei kuitenkaan pidä paikkaansa.

Vielä kerran: vufvufvufvufhauvufvuf. Miten tämä liittyy ristikoihin? Hyvinkin paljon.


Mukava on kirjoitus Viitamäeltä. Aihe ja aine Viinamäeltä. Höpötyskö? Höpöhöpö. Ihanaa todellakin. Myös se viina.

Kun tamma ei ole?


Pena Porvoosta röyhkeästi käyttää hyväkseen toisten kirjoituksia ja sanoja. Joskus omiaankin. Lähteitä mainitsematta. Sitaateista puhumattakaan.

Yritän parantaa, Tapani.


Joku rustaa runoja, toinen pähkäilee ristikoita. Ja ihmettelijöitä riittää. Täällä kukaan ei ihmettele, kannustaa vain. Kannustaa. A-kirjain nousee kannusta. Tämäkin kannustaa.

No niin. En laadi. Ratkon vain. Sanaseppo, Iisakki, IS ja HS liitteineen riittävät. Joskus ei kaikkia ehdikään kun pitää hoitaa myös se leipätyö tehtaan pakkaamossa.


Täällä on nähty myös huijausyritys. Se miten sivuston käyttäjät hiljentävät asiattomat vieraat on waaau! Tyylikästä.


Minäkin metsästän palkintoja. Ne pitää ansaita (tukirakenteita) rehellisesti. Epärehellisyydestä olen raivoissani. Tilanteen usein pelastaa rai voissani joka antaa hyvän aromin.


Portaalin säveltäjille: ottakee huomijoon myös myö netittömät immeiset. Harmi kun ei ole nettiä kotona. Tässä sitä sitten pyöritään työpaikka-kirjastot-nettibaarit-akselilla. Meinaan vain sitä että kun ei koskaan tiedä millä koneella täällä vieraillaan. Löytyykö niistä kicksiä ja keksiä. (Työpaikan koneilla ei voi katsella seksiä!)


Ristikot ovat opettavaisia. Nyt minäkin muistan minä vuonna syntyi Väinö Kirstinä. Kuitenkin poikavauvana.

Turhaan täällä pyydellään anteeksi niinsanottuja höpötysviestejä. Ainakin minulle nekin antavat paljon.Siksipä saatan jopa uskaltaa lähettää tämänkin.

Karhula vai Kouvola? Samapa se.

Imatralla vai matralla I? Niinpänii.

Ja milloin se mäyräkoira on Kustavissa?


Tuntuu olevan enimmäkseen laatijat äänessä. Täällä on varmasti paljon ihmisiä jotka vain lukevat eivätkä tuo mielipiteitään julki. Minäkin olin sellainen. Niin oli myös Rafflesia. Tässäpä sinulle tulppaani:

@-----

Toista kuukautta sitten uskalsin höllentää ujoudesta johtuvaa tulppaani. Mutta silti:

Ujous iskee. Uskallanko viedä kursorin lähellekään lähetä-nappia? Klikkauksesta puhumattakaan...tämmöinen kirjoitus...mennä nyt julkisesti munaamaan itsensä...nauravat vielä pihalle...hmmm...

Voi jestas jumalaare Pentti-Oskari! Mietit tätä höpötystä monta päivää. Tässä vaiheessa et enää jänistä!

Klik.
2. Eki2.7.2003 klo 14:05
Pentti-Oskari itse? Tuskin kangastuskaan. Kangas tuskaan?

Kiitos kirjoituksesta! Ei ole Pena enää koululainen, ei mene Pena ali riman, penaali ehkä silti tarpeen.
3. Timppa2.7.2003 klo 14:21
Kyllä Penan höpötys sopi hyvin tänne sivuille! T. nimim. "itsekin enemmän lueskeleva"
4. ile2.7.2003 klo 14:22
Hyvä poljento, OSui! Jou mään!!!

Ja samaan hengenvetoon kaikille helpottavaa tietoa Euroopan Unionin suunnalta. Grillituotteiden ja savukalan myyntikielto on osoittautunut urbaanilegendaksi! Näin kertoo Hesarin tuore nettisivusto. Mitään PAH -direktiiviä ei ole tulossa.

Kesä on pelastettu!

Tämä ei ole höpötystä vaikka höpötystä onkin.
5. OSui2.7.2003 klo 16:03
Täh? Oliko tämä tilaus vai kommentti? Olenko minä nukkunut poljentoni ohi? Hymy ile!
6. ile2.7.2003 klo 16:09
No voihan vietävä! Pena Porvoostako tämän kirjoittikin! Tässä sitä nähdään mikä on tulos kun kiireellä lukee, kommentoi ja painelee ulos.

Anteeksi Pena Porvoosta ja - jjou!

Osuilta en pyydä mitään.
7. Sopuli2.7.2003 klo 17:19
Kiitos Pena, että painoit lähetä nappia. Seppomaista tekstiä, joka ei aukene ensi katsomalla kuin ei kunnon ristikkokaan.

Vaikka nimimerkillä voi kirjoittaa, niin chattiin tottumattomalle osallistumisen kynnys on korkea. Minäkin lueskelen teidän kaikkien juttuja, mutta että itsekin. Ristikkoihminen olen ollut vasta kolmisen vuotta, ystävä johdatteli alkuun ja sen jälkeen olen täyttänyt ihan ite jopa yhden Viitamäen kolmen tähden aukeaman. Liian helppoja en viitsi, koska parasta koko hommassa on ajattelemisen vaiva ja ilo.
8. ile2.7.2003 klo 17:39
No niin! Kotona ollaan. Kaikki hyvin taas.

Eki tuossa kirjoitti taannoin toisella palstalla häpeästä. Siitä, kuinka inhottavalta tuntuu kun huomaa mokanneensa. Anteeksi vielä kerran, Pena.

Peruskorjattiin tässä taannoin Laakson sairaalaan osasto dementiapotilaille. Kerran, kun olin lähdössä työpäivän jälkeen himaan, huomasin, kuinka pari hemmoa latoi pakettiautostaan roskia meidän firman roskalavalle.

'Mitäs äijiä te olette! Kenen luvalla niitä vanhoja eristekouruja meidän vaihtolavalle nakkelette?!!!'

Parivaljakko vetäytyi puolittain kuoreensa. Toinen lausui kuitenkin hermostuneen oloisesti sen verran, että olihan asiasta ollut puhetta päivällä, ja että lupa oli lähtöisin minun suustani.

Niin kuin olikin. Ukot vain näyttivät niin erilaisilta siviilivaatteet yllään. 'Jatkakaa', sanoin ja kaasuttelin pika pikaa pois paikalta. Kyllä hävetti silloin, niin kuin...

Ei vaan nyt on pakko lopettaa! Muija tulee puolen tunnin kuluttua, eivätkä perunat ole vielä tulella!
9. Helge2.7.2003 klo 22:39
Tää Pena Porvoosta puhuu asiaa.
10. Helge2.7.2003 klo 23:37
Jos honasitte tää Pena nääs räppäää!
11. Pena Porvoosta2.7.2003 klo 23:54
Ei hätää, ile. Sattuuhan sitä. Huumoriahan näistä vaan pitää yrittää vääntää. Pitikin sattua nimenomaan dementiaosasto, hehhee :-D

Työkaveri(t) tosiaan ristivät minut Pentti-Oskariksi. Ilmeisesti heidän mielestään olen seinähullu.

Hauskaa sattumaa työkaverit eivät tiedäkään. Olen lähes päivälleen saman ikäinen kuin "kaiman" perustama yhtye Seitsemän seinähullua veljestä. Hän perusti sen vappuna 1966.

Vähän tosin, ile, ihmettelen. Miten saatoit sotkea OSuin kirjoituksiin? Minä kun näen niissä järkeä! ;-)

Ensimmäistä kertaa toin aivoitukseni julki. (No höh, yli puolet taisi olla lainattua!) Jännitin palautetta niin paljon että peiliin katsoessani saatoin todeta:
"Naamani on lumivalkoinen".
Kiitos palautteita lähettäneille. Koen rohkaisevana ja verikin alkaa kiertää naamassa.
12. Reke-653.7.2003 klo 11:27
Hyvä Pena!
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *