KESKUSTELUT > RISTIKOT > AHAA ELÄMYKSIÄ JA MOKIA

154. Ahaa elämyksiä ja mokia

Make13.6.2003 klo 22:46
Aloitan uuden aiheen.
Täällä kun taitavat olla Ekin tallin kaikki
Suomen parhaimmat laatijat. Punainen tuli pahasti rähjäisenä. Rikki oli revitty
Haitennako tuo mitään.
Laatijat ovat kaikkein eniten kiinnostavinpiä
Ehdotan seuraavaa:
Laatjat antakaa oikeat nimenne julkisuuteen.
t. Make
% on veressä
2. Eki14.6.2003 klo 11:25
Tallini laatijat taitavat jokseenkin kaikki kirjoittaa omilla kokonaisilla nimillään. Paitsi minä, siis epätietoisille. olen Erkki Vuokila.
Muista talleista tulevat taas melkein kaikki käyttävät nimimerkkiä, vaikka ovatkin siellä täällä salaperäisesti paljastelleet.
3. jupejus14.6.2003 klo 12:06
Tillin tallin olen tallittomana tallannut ja tallukkaillani
tallustellut - ehkä tullut tollona tallooneeksi tallautuman, mutta tallentanut olen tältäkin palstalta monta mukavaa
ahaa-elämystä, kun olen tähän monitorin ääreen tillittämään ja töllöttämään itseni tällännyt.
4. OSui16.6.2003 klo 12:19
Ainakin Savitaipaleella oli ennen sellainen "lukitussysteemi", että pantiin luuta nojaamaan ulko-oveen merkiksi, että ovea ei toivota avattavan. Sitä myös kunnioitettiin. Ovesta ei menty, jos ei oltu paljain jaloin pakkasessa.

OSui on minun luutani. Se on minun sivupersoonani, joka laukoo mielipiteitään. Oma ujo minäni katsoo hämmästellen vierestä ja toivoo, ettei joudu kärsimään OSuin toilauksista. Minulla on ihan oikea elämä ja vakinainen työ, mikä ei liity millään tavalla ristikoihin. Se on OSuin kotkotuksia.

Nimi ei sellaisenaan ole suuri salaisuus. Jos ratkotte muitakin kuin Ekin klaanin lehtiä, niin saatatte törmätä tähän "ottimeen" istuvaan nimeen. Laatijana esiinnyn omalla nimelläni. Näin toivoi minut aikanaan värvännyt päätoimittaja eivätkä seuraajat ole päätöstä kumonneet.

What's in a name? Jos olisin vaikkapa Jukka Virtanen tai Reijo Salminen, niin en olisi Suomen ainoa. Mitä se kenenkään minua henkilönä tuntemattoman mielenrauhaa liikuttaisi, että tietäisi nimeni?

Jos joku kysyy jotain ja luulen tietäväni vastauksen, niin mitä väliä sillä on, millä nimellä vastaus annetaan? Jos haluan tuoda johonkin keskusteluun esille sen, että tällainenkin mielipide tai näkökanta on olemassa, niin mitä väliä henkilöllä on?

Toivon mukaan en ole loukannut enkä tule loukkaamaan ketään herjauskynnyksen ylittävällä tavalla. Jos näin kuitenkin käy, niin sivuston ylläpitäjät kyllä tietävät nimeni ja pystyvät selvittämään yhteystietoni. Voi myös tulla eteen sellaisia juttuja, että itse katson aiheelliseksi korostaa niitä henkilökohtaisesti omikseni, jolloin käytän virallista nimeäni. OSui on minulle yhtä todellinen kuin se. Lopetan nimimerkin käytön myös siinä tapauksessa, että sivuston ylläpitäjät sitä vahvasti suosittelevat.

Muussa tapauksessa: antakaa minun pitää luutani.
5. Just16.6.2003 klo 16:09
Kiitos OSui mainiosta puheenvuorosta (minun mielestäni). Olen kanssasi täysin samaa mieltä, netin keskustelupalstat ovat kokolailla eri asia virallisiin sananvaihtoihin verrattuna. Niin mainio foorumi tämä on ristikkoihmisille, älkää nyt tuomitko näitä sivupersoonia, nimimerkkikirjoittajathan voivat revitellä ja saada kovaakin keskustelua aikaan. En minä salaisuuksien verhojen taakse aio kätkeytyä, mutta saako Just kirjoitella jonninjoutavia tai ilen, OSuin ja J.Takalan tallikaveri xxxx xxxxxxxxx, silloin kun sen paikka on? No, ei se mitään, kirjoittelen kuitenkin!
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *