KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > MELKEIN PÄÄTTYMÄTTÖMÄT EPÄKILVET-25

1323. Melkein päättymättömät epäkilvet-25

Jukkis14.1.2005 klo 09:59
Kiinnostavinta tässä keskustelufoorumissa tällä hetkellä on seurata, koska aloitussivun 15 aiheen listan valtaavat kokonaan nuo iänikuiset "päättymätön tarina/ketjulaulu/sana kerrallaan/kilvet/nimet/nimipäivät/kaimat" -tylsyydet.

Juuri ennen tämän lähettämistä niitä on noin 8 kpl näkyvillä, joten vielä on ponnistelemista.

Siispä nyt kaikki jatkamaan edellisiä ketjulauluja ja kilpiä, niin sitten voidaan järjestää kekkerit kun kaikki 15 (tämä mukaanlukien) on noita ei-mitään-syytä-katsoa-onko-jotain-kiinnostavaa -aiheita.
2. Willis14.1.2005 klo 10:22
Tyypillistä rajoitetun aiheen keskustelupalstalle: kaikki sanottava on moneen kertaan sanottu niin että väännetään sitten tikusta asiaa.
3. Matti14.1.2005 klo 12:06
Yksi- ja kolmesanaiset jatkokertomukset meillä jo on. Perustetaanpa kaksi- ja neljäsanaiset. Ja viisisanaiset.
4. Pena14.1.2005 klo 14:42
Kiva kun uusia otsikoita perustetaan! :-)

Sen sijaan että keskityttäisiin moittimaan jo olemassa olevia!

:-P
5. Sakke14.1.2005 klo 15:08
ASK-1 Kehä I:llä Kivikon kohdalla, sininen Hiace. p=)
6. Hessu14.1.2005 klo 15:16
Melkein päättymätön epäkilpi bongattu: TFJVKSDJDJWEOIJJDSFKJADKAEORJKASDJFKADJFF-20398209 5820935870239709135470293029357029570239802984
7. Pena14.1.2005 klo 16:04
ASK-1 on jo näköjään kuvattu pexin toimesta. Ja jos sen tosiaan bongaa Kivikon kohdalla (Titta), se varmasti tulee kuvatuksi!

pexi on kuvanna myös auton

GT-18
VW Golf 1.8 GT, korityyppi II

jonka edellä mainittu Titta on kuulemma bongannut tänään.

d=)
8. Eki14.1.2005 klo 16:22
Eilisellä Turun matkalla tuli vastaan palatessa OVE-3.

Volvo FH16 kuorma-auto, puutavaravarustus (Metsäliiton ajossa, Selin Ove Tmi, Karjaa) ei kuvaa

Säästä johtuen kilpien näkeminen ei ollut helppoa ja vaikka luulin nähneeni kilven NRO-1 (eka kirjain saattoi olla mikä tahansa), se tuskin oli tämä:

Chevrolet Corvette Stingray sattumakilvet

NIL-3 ajoi pitkään vierellä, mutta ilmeisesti el ollut kenenkään Nilsin omistama.

Tämä taitaa olla ainut jukkisvastainen säie etusivulla tällä hetkellä. Menikös tarinoista maku?

Niin ja tämäkin on Jukkiksen itse aloittama.
9. Eki14.1.2005 klo 16:23
Oho, ketjulaulu is back ja nimipäivää here again.
10. Eki14.1.2005 klo 23:23
Mun on ihan pakko tämän otsikon alla päästä kertomaan, että tänään tuli taas vastaan, aatelkaa, MR-3!
11. Pena15.1.2005 klo 00:04
Tämän otsikon alla voi kertoa kilpiasioita! Nimenomaan TÄMÄN otsikon alla! Kiitos Jukkis! :-) (Vai voiko, Jukkis?)

MR-3
MB E220 D, W210-korityyppi (Mauri R.)

Jotkut meistä ovat siis ylimmäisiä, jotkut alimmaisia. Joidenkin sukunimi on Ylhäinen, joidenkin Alhainen!

Mitä sanoo Timo-Veli?
12. Bert15.1.2005 klo 00:06
Jaan Jukkiksen inhon kilpiä ja ketjujorinoita kohtaan. Mutta minkäs teet, emme elä täydellisessä maailmassa.
13. Pena15.1.2005 klo 00:19
Bert, emme todellakaan elä täydellisessä maailmassa. Mutta mun mielestä on hyvä, jos on olemassa edes tämä maailma. Eikä tämäkään ole se ainoa maailma!

d=)

Olen ennenkin sanonut; jos jutut eivät kiinnosta, aina voi perustaa uuden otsikon, jos/joka kiinnostaa! Tai ainakin toivottavasti niin teet(te).

Jos on uusia, mielenkiintoisia juttuja, perusta(kaa) oma säie!

Innolla tulen mukaan! (Jos kiinnostaa!) :-)
14. Luupää15.1.2005 klo 00:26
Kannatan Bertiä ja Penaa. Uusia aiheita kehiin!

Ristikon ratkaisu edellyttää laajaa yleistietoa. Siksi myös voidaan keskustella kaikista asioista maan ja taivaan välillä, kuten muuten on keskusteltukin.
15. Timppa15.1.2005 klo 09:12
Juu!;)
16. Urpu15.1.2005 klo 11:38
Minua taas ärsyttävät ihmiset, jotka valittavat asioista joille eivät itse yritäkään tehdä mitään. Niin IRL kuin nettimaailmassakin. Ugh, olen puhunut.
17. Just15.1.2005 klo 11:50
Eilen marketin parkkipaikalla olivat vierekkäin
AIH-xxx ja EET-xxx. Sanoin vaimolle, että meidän pitäisi parkkeerata noiden autojen vasemmalle puolelle, rekkari kun on JEN-xxx.
Onkos kellään sopivaa autoa tuohon jatkoksi?
18. Eki15.1.2005 klo 12:40
Suomalaisräppäreiden eturintamassa on heebo nimeltään YOR123. Panisikohan tuo tonnin likoon, että saisi nimeään vastaavan kilven?

Ulkomaillakin tunnettu musiikkimiljonääri Jaakko Salovaara on pitkään käyttänyt taiteilijanimeä JS16. Hänellä ainakin olisi varaa omaan kilpeen... tai suhteita, että saisi tuollaisen "osittain sattumakilpenä".
19. Tekla15.1.2005 klo 12:59
Rek.kilpien sijaan voisi vaikka kertoa mihin kaikkeen ristikoita "käytätte"! Minulla ne ajanvietteen lisäksi ovat kivunhallintakeino. Ja miks`ei unenodotusväline. EIKÄ ole tarkoitus olla liian vakava (siis minun).
20. Pena15.1.2005 klo 14:10
Hyvä, Tekla!

Kyllähän ne ristikot ajankulua ovat. Semmoset sopivan vaikeat, kaksitähtiset ja semmoset. On mukavaa, kun saapi ristikon täyteen. Ja jos se vielä kaiken lisäksi sattuisi olemaan oikein!

Tämän päivän Koviksessa (Ilta-Sanomat) on luokitus kaksi ja puoli. Muutaman sanan oon siihen keskivaiheille saanut, katotaan nyt sitten riittääkö taidot mitenkä pitkälle.

Mutta täytyy tuosta pääkuvasta sanoa: kaikenlaiset aeaelioet ne kuviin pääseekin!

xD
21. iso S15.1.2005 klo 14:52
Kaiken muun ymmärrän (ainakin väärin), mutta kaksi ratkaisematonta on vielä:

1. ristikoiden tarkoitus
2. elämän tarkoitus

Molempia aion harrastaa kunnes arvoitus tai päästä verisuoni ratkeaa.
22. Urpu15.1.2005 klo 19:46
Minulla ristikko on yöpöydällä. Unen päästä saa kiinni, kun yrittää ratkoa oikein vaikeaa illalla viimeiseksi. Olen niitä ihmisiä, joita ei unissa stressaa tekemättömät työt, vaan päinvastoin vaikeat hommat saavat nukahtamaan. 90 % ristikon ratkonnastani tapahtuu sängyssä ennen nukkumaanmenoa. Junamatkoille ennen oli tapana ostaa aina joku lehti, nykyään matkustan junassa harvoin.
23. Pena13.2.2005 klo 14:38
Päivän Kilpi-vinkki ja linkki:

"Turkulainen Kilpi on julkaissut kaksi albumillista häpeilemättömän vanhanaikaista ja melodista hard rockia. Yhtyeen suomenkieliset biisit kuten Toinen taso -kakkoslevyn Varjoista valoihin ja Tie turvatkaa ovat löytäneet paljon yleisöä esimerkiksi Radio YleX:n kautta. Kilpi esiintyi syksyllä Tavastialla Helsingissä ja jutteli esimerkiksi 80-luvun rockista.

Ylex Live: Kilpi

Kilpi-yhtyeen biisit kuten Toinen taso -kakkoslevyn Varjoista valoihin ja Tie turvatkaa ovat soineet YleX:lläkin paljon.
Bändin syksyinen YleX Live -taltiointi nähdään sunnuntaina 13.2. TV2:ssa klo 22.30 ja uusinta maanantaina klo 12.30."

http://www.kilpi.com/
24. Sakke13.2.2005 klo 18:13
.. toivottavasti keikan välispiikkejä ei ole leikkailtu ja niistä saa hyvin selvää.
25. Pena28.7.2008 klo 18:40
"Rattijuoppo unohti rekisterikilven törmäyspaikalle

Henkilöautonkuljettaja törmäsi liikenteenjakajaan sunnuntain ja lauantain välisenä yönä Vantaan Myyrmäessä.

Partion saapuessa paikalle poliisi löysi auton puskurin ja rekisterikilven, jotka olivat irronneet törmäyksessä.

Autonomistaja jäljitettiin rekisterikilven perusteella Varistosta. Mies puhalsi alkometriin 2,77 promillen lukemat ja häntä epäillään liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä rattijuopumuksesta.

Poliisin mukaan mies ei aluksi myöntänyt ajaneensa autoa, vaikka myönsi olleensa paikalla tapahtuman sattuessa."

(Vartti.fi)
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *