KESKUSTELUT > RISTIKOT > JOULULAHJAN OUDOKSUTTAVUUS

1285. Joululahjan oudoksuttavuus

15-vuotias ratkoja27.12.2004 klo 09:49
Nyt tuli kyllä otsikkohirvitys...

No kuitenkin. Aattona paketeita availlessani huomasin saaneeni lahjaksi MitäMissäMilloin-pelin. Olin tietysti aivan onnessani! Kaikki muut paketit avattuani, avasin pelin muovipäällyksestä ja huomasin pienen kortin.
Kortissa luki, että olin voittanut toisen Pelikon pelin.
Katsoin kortin taakse, koska luulin tätä joksikin höpötykseksi. Mutta asia ei ollut niin. Ilmoitettiin vain, että löhetä tämä kortti meille niin saat ilmaiseksi toisen pelin postissa.
Luin kortin kokonaan ja hoksasin tekstin, jossa ilmoitettiin kampanjan loppuvan 30.11.2004.....
Todella hieno ajatus... on varmaankin luultu, että kukaan ei osta joululahjaksi kyseistä peliä. Minulla ainakin on käsitys, että joululahjoja avataan Suomessa 24.12. Olenko täysin väärässä?
Arvelen, että kyseisessä pelifirmassa on luultu pelin myynnin kukoistavan marraskuussa ja lopahtavan ennen jouluostoksia.
Äitini sanoi, että oli ostanut pelin jo marraskuun puolella jostakin kirjakaupasta. Hän ei kuitenkaan avannut pakettiani ja tarkistanut olisiko siellä jotakin eritystä voittokorttia. Paketithan annetaan saajalle avaamattomina...

No, tämän kortin aion kuitenkin lähettää tänään ja kirjoittaa mukaan jonkun pienen lappusen, jossa ihmetellään tätä aikarajoitusta. Jouluhan kun sattuu olemaan joulukuussa. Silloinhan niitä pelejä eniten myydään...

Olen varma, että monissa muissakin perheissä on tapahtunut tälläinen onnen hetki, joka on pian osoittautunut suruksi....

Toivovaisin mielin vien korttini kohta postiin....
2. Luuppi27.12.2004 klo 18:13
Mitä toivovaisin kannattaa ollakin. Ilmoita sitten kuinka kävi.
3. tero28.12.2004 klo 17:21
Minä en saanut juustotarjotinta joululahjaksi, voitin sen reilusti korttipelissä Lienee joululahjoinakin moisia jaettu. Ei siinä muuta ihmeellistä ollut kuin että kaikissa juustoissa parasta ennen oli vielä tämän vuoden puolella. Sinihomejuustossa jopa tapanina. Kukapa ostaja niitä paketteja avaisi kaupassa ja tarkastaisi.
4. Helge29.12.2004 klo 23:00
Oliivivene! Kuka voi elää ilman oliivivenettä? Ristikoihinkin sattuva sana. Mutta näinä vaikeina päivinä: Voiko ihminen elää ilman oliivivenettä? Sain sellaisen joululahjaksi.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *