KESKUSTELUT > RISTIKOT > KOPIOINTI

1189. kopiointi

ernest27.10.2004 klo 22:19
miksi näitä ristikoita ei voi kopioida ? olis kiva paperilla täyttää.
2. Eki27.10.2004 klo 23:49
Nämä kaikki ristikothan julkaistaan jossakin lehdessäkin. Me halusimme tuoda toisen vaihtoehdon. Kun pohdittiin, aletaanko organisoida tehtävien printtausta, se ainakin alkuvaiheessa päätettiin jättää pois. Nokkela tietokoneihminen kyllä pystyy nämä printtaamaankin.

Ylläpidon väkeä ei ole nyt paikalla, joten jos puhun läpiä päähäni, he tai muut korjannevat ajallaan.
3. Kravattimies28.10.2004 klo 01:25
Esimerkki:

Paina PrintScrn (= Copy kuvaruutu muistiin)
Toisessa ohjelmassa (minulla Paint Shop Pro), Paste & Print.
4. iso S28.10.2004 klo 08:22
Niinpä, kuvaruutu muistiin. Iso ristikko ei mahdu kerralla ruudulle, joten koko ristikon kuvan joutuu harsimaan paloista.

Näsäviisaan tai yksinkertaisen sielun ratkaisu: hanki litteä näyttö, se on helpompi laittaa kopiokoneeseen.
5. Floora28.10.2004 klo 12:48
iso S aina osaa kutkuttaa minun nauruhermoani. Ehkä olen itsekin näsäviisas. Tai yksinkertainen sielu.

Minulla onkin tasoscanneri, jonka voi asettaa ruudun eteen (käyttöohje sanoo, että sillä voi scannata vaikka seinältä). Sitten vaan kuvatiedostoja yhdistelemään ja printtaamaan!
6. Eki28.10.2004 klo 13:10
Iso S, MMM Sanaristikot -teoksen takasivulla olevan MM:n stripin mukaan litteä näyttö on myös helpompi postittaa kirjeessä.

Vloora, zuomen cielessä see yleensä vaihtuu yhdeksi kooksi. Niin on scanner saatu hankalasti käännettyä skanneriksi. Scannausta (lausu skännäys) harrastetaan tääl stadis sviikonloppuisin.

No nyt macin olin naesae7sas!
7. iso S28.10.2004 klo 14:16
Hmm, minä totinen torvensoittajako nais(t)ennaurattaja? No se on mukavaa kun on kivaa.

Eki, myönnän nöyrästi että litteän näytön kopioiminen ei ollut oma keksintöni. Olen nähnyt aiheesta parikin pilakuvaa. Toinen niistä saattaa olla tekosesi mainos jossakin. Sitä itseään en ole vielä nähnyt, mutta minulla on sellainen hytinä että ensimmäinen vaimoni lahjoittaa sellaisen ennen joulua, kun sattuu sopiva merkkipäivä. Ihan hellästi vihjasin että muuten pitää päivittää vaimo.2:ksi, mikä olisi sekä ikävää että vaivalloista.

Joku keksi tituleerata minua L S:ksi. Vastaavalla logiikalla MERKKI on keskikokoinen ERKKI.
8. ile29.10.2004 klo 18:41
iso S, minä voin kopioida Ekin teoksen ja sitten postittaa sinulle sivut kirjekuoressa.

Minulla näet MMM Sanaristikot -teos jo on, mutta ostinkin sen ihan itse.

No en kopioi.

Säästyy vaimollasi lahjan antamisen ilo. Enkä itse pääty käräjille.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *