KESKUSTELUT > RISTIKOT > NIMIMERKIN "TUNNISTAMISESTA"

1110. Nimimerkin "tunnistamisesta"

Jukkis30.9.2004 klo 09:41
Täytyy sanoa, että olen aika äimänä. Niin äimänä, että perustan ihan oman säikeen tälle asialle, mikä tietysti on aika naurettavaa.

Henry Haapalainen tänään klo 01:12 säikeessä numero 1106: "Nimimerkin tunnistamisessa en ole erehtynyt kertaakaan."

HH samassa säikeessä vähän myöhemmin: "Kun paljastin Jukkiksen henkilöllisyyden, Ekille tuli kiire kertoa että hän ei muka asiaa tiennyt."

Tuo Henry Haapalaisen "tunnistus" tapahtui säikeessä 1057:
http://www.sanaristikot.net/keskustelut/index.php? p1=vast.php&p2=info_3.php&id=1057&alku=30&t=k2
Sieltä löytyvät myös minun vastaukseni HH:lle.

Mitenköhän nyt saisi menemään perille, että nimimerkki Jukkis, eli minä, EI OLE NIMELTÄÄN JUKKA VOIPIO. Henry Haapalaiselle tuo tieto ei tunnu menevän perille, mutta muille saattaa mennä.

Ennen HH:n "paljastusta" en tiennyt, kuka on Jukka Voipio. Nyt tiedän. Ennen Henry Haapalaisen ilmestymistä tänne keskustelemaan, en ollut kuullutkaan Henry Haapalaisesta. Nyt olen kuullut.

Ja edelleen minua kiinnostaisi kuuulla, mitä mieltä tähän aiheetta mukaan vedetty Jukka Voipio on tästä asiasta. Tietääkö kukaan? Henry Haapalaisen pitäisi tietää, mutta hän tuskin kertoo.
2. Seija30.9.2004 klo 09:55
Onko tuo nimimerkkien tunnistaminen, vai sanoisinko paremminkin arvailu, huvi vaiko pakkomielle tälle kyseiselle HH:lle? Osaisikohan hän itse vastata parhaiten...
3. Henry Haapalainen30.9.2004 klo 10:40
Tähän asiaan tuli viime yönä faktatietoa chatissa. Se jääköön vain minun tietooni, ellei sitten inttäminen jatku siihen suuntaan, että oikeusturvani kannalta minun pitää se julkaista.
4. Eki30.9.2004 klo 10:59
Henry Haapalainen tuli chatiin nimellä Tiedostava ja sai mielestään selville, että Tiedoton ja Tiedostava ovat sama henkilö. Tätä huikean tärkeää - joskin väärin johdateltua - asiaa hän jankutti koko ajan eikä vastannut - eikä vastaa näemmä täälläkään - mihinkään muiden mielestä tärkeisiin esittämiini asiakysymyksiin.

Kysymyshän on siitä, uskooko täällä KUKAAN lähes MITÄÄN Henry Haapalaisen sanomaa. Ja kuunteleeko hän ketään meistä "nimimerkkipelleistä" tai omannimisistäkään.

Huomatkaa: Hänen mielestään Jukkis on edellen jukka Voipio, mutta voiko hän (esimerkiksi) tosiaan yön jälkeen luulla, että Antti Skyttä eli tiedoton chattasi koko yön Nizzasta...

Kyllä niistä chattikeskusteluista näppäriä harhauteotteita saa, jos niitä haluaa täällä alkaa levitellä.

Harmittaa, että aina vaan puhutaan Henry Haapalaisesta eikä asiasta. Mutta se johtuu HH:n puheista, ei hänen persoonastaan.
5. Eki30.9.2004 klo 11:21
Mainostuksen ansioista chatissa on vilinää, kaikki lukevat jo etukäteen, mitä on sanottu.

Muuten, ylläpito siis tietää, ketkä ovat (alkuperäiset) Tiedoton ja Tiedostava, senhän pitäisi riittää, alkuperäisten vaatimusten mukaisesti. Mikään HH:n arvauksista ei ole ollut oikea.
6. tiedostava30.9.2004 klo 11:27
Mä olen vähän pettynyt. Eikö HH olekaan Aino Kassinen?
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *