KESKUSTELUT > RISTIKOT > ONKO ILTALEHDEN NETTIRISTIKOSSA VIRHE ?

1105. Onko Iltalehden nettiristikossa virhe ?

Marsa28.9.2004 klo 20:27
En saa tämän viikon ristikkoa läpi,
onko joku saanut,
vai onko vika mun päässä ?
2. Pena29.9.2004 klo 09:50
Mielestäni ei ole virhettä. Mistä kohdasta "mättää"? Jos oikean alakulman tietynlainen toisto hämää, siinä on vain useinkin käytetty "kikka". On siellä samassa kulmassa kylläkin yksi piirros, josta minä aasi en saa selvää! Mielestäni hyvä ristikko! IS:n asteikolla ehkäpä noin kaksi palloa.

:-)
3. Jukkis29.9.2004 klo 10:10
Ei siinä ristikossa minustakaan mitään virhettä ole, muta sitten kun sen yrittää lähettää siinä alapuolella olevalla Lähetä-napilla, tulle tyly ilmoitus (ainakin vielä eilen tuli, enpä taida jaksaa sitä toista kertaa täyttää kokeillakseni uudestaan) että ristikko on väärin täytetty. En minä ainakaan keksinyt, mikä minun ratkaisussani muka oli väärin.
4. Pena29.9.2004 klo 10:14
Sekö on semmoinen ettei väärää ratkaisua voi lähettää? Enpä kokeillut lähettämistä.
5. Jukkis29.9.2004 klo 10:30
Semmoinen se on. Ja tässä tapauksessa vielä silleen paranneltu versio, että oikeaakaan vastausta ei voi lähettää. Hienoa että tuotekehittely on voimissaan Iltalehdessäkin.
6. Pena29.9.2004 klo 10:46
No niinpäs onkin! Ratkoin uudestaan ja yritin lähettää, mutta:


"Nyt taisi mennä jokin pieleen...

Kaikki sanat eivät nimittäin ole kohdillaan.

Kokeile uudestaan - vain oikein vastanneet
osallistuvat palkintojen arvontaan!"


Nyt näyttääkin, Marsa, siltä että siellä onkin virhe! Ehkäpä ei itse ristikossa, mutta siellä lähetyspuolella.
7. Marsa29.9.2004 klo 10:51
Samaa mieltä olen minäkin, että ristikkoni oli oikein. Enpä taida viitsiä uudelleen tehdä, täytyy odottaa seuraavaa. Kiitos Jukkis ja Pena.
8. Pena10.10.2004 klo 13:45
Tämä 'seuraava' tuntuukin toimivan:

"Ristikko täytetty oikein!

Kiitos ristikon täyttämisestä! Vastauksesi on
lähtenyt eteenpäin palkintojen arvontaan.

Toivottavasti onni suosii!

Seuraava ristikko julkaistaan Iltalehti Onlinen
sivuilla taas ensi viikon maanantaina."


Joten huomenna tulee taas uusi.

:)
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *