KESKUSTELUT > RISTIKOT > KILLERIT

8961. Killerit

Himoratkoja17.8.2016 klo 11:40
Kun ei ole parempaakaan ratkottavaa tässä ollut, olen yrittänyt tutustua vaihteeksi killereihin. En kuitenkaan saa mitään otetta kyseiseen tehtävään ja se tuntuukin ihan mahdottomalta ratkoa.
Olisi kiva tietää kuinka tuo onnistuu muilta ja kuinka nopeasti noita pitäisi pystyä ratkomaan...?
Sudokut ovat myös suosikkejani muuten.
2. Tarja17.8.2016 klo 20:54
Minä joskus niitä teen. Yhteenlaskua ja päättelyä, niillä pärjää. Perusvinkkinä mm. se, että kaikkien numeroiden summa on 45.
3. Urpo18.8.2016 klo 12:47
Mitä ovat ja mistä löytyy?
4. Urpo18.8.2016 klo 12:47
Mitä ovat ja mistä löytyy?
5. Tarja18.8.2016 klo 13:23
Killerit ovat erikoissudokuja, joissa on katkoviivoin erotettuja useamman ruudun alueita, joille on annettu pikkunumerolla merkitty yhteissumma. Itse olen löytänyt niitä ainakin kahdesta lehdestä. Toine on Sudoku Nr.1 ja toinen Onnen sudokut extra. Saattaa olla muuallakin, mutta nuo kaksi julkaisua kuuluvat omiin sudokusuosikkeihini juuri erikoissudokujen takia (muidenkin kuin killerin).
6. Urpo18.8.2016 klo 13:35
Kiitti Tarja!
7. Himoratkoja18.8.2016 klo 15:23
Kiitos Tarja!
Niinhän sen pitäisi mennä, mutta en ole keksinyt mikä logiikka pelissä on kun alueen vaihtoehtoja on mieletön määrä ja kumitusta loputtomasti. Kun sais edes yhden ruudun tehtyä...

No, eihän se ole pelin vika, jos pelaajalla ei kärsivällisyys (ja älli)riitä. Yritän kuitenkin taas katsoa, josko siitä jotakin tulisi..
Haasteellisuushan se on mikä koukuttaa näissä ristikoissa yleensäkin. Nyt taas tuli onneksi Pupe, joten "hommia" on vähäksi aikaa tiedossa.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *