KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS VIIKONLOPPU 30.-31.10.2021

9896. IS Viikonloppu 30.-31.10.2021

Ylläpito29.10.2021 klo 21:05
Huomenna Teemun ja Helin kaksipuolikas kovis, kuten päättelytaitoiset jo tietänevätkin.
2. Kuju30.10.2021 klo 11:29
Tuli poikkeuksellisesti ostettua jo aamusta ja ratkoin noin tunnissa ABC:llä kahvikupin ääressä. Miellyttävä, mutta ehkä helpoin kovia tähän mennessä.
3. Joutilas30.10.2021 klo 12:32
Mukava, juohevasti etenevä, selkeä, omillaan ratkeava ja kaikki selvää, kuin vesi. Esim. PELLOSTA PINNALLE oli hyvä. Mutta, mutta...aivan liian helppo kovikseksi; olisiko 2-:kin liian korkea arvio. Kiitokset kuitenkin laadukkuudesta.
Ps. Onko näin, vai tuntuuko vain minusta, että monien lehtien kovikset ovat viime aikoina helpottuneet? Nyt olisi kyllä varaa panna monta napsua vaikeutta lisää.
4. Kuju30.10.2021 klo 13:12
Joutilas: Minulta jää noin puolet kolmosen koviksista kyllä vajaiksi, joten tämä taso (ehkä piirun haasteellisempi) on juuri sopiva.
5. Joutilas30.10.2021 klo 14:08
Minä pidän hiihtämisestäkin, mutta ei minulla silti ole tarvetta mennä Niskasen Iivon laduille, koska ne ovat minun kunnolle ja taidoille aivan liian vaativia. Tasaisempia, minulle sopivia maastoja löytyy pilvin pimein, mutta Iivon kaltaiselle menijälle tarpeeksi vaativia maastoja ja latuja vain niukasti.
Summa summarum; jokaiselle jotakin ja se ei ole keneltäkään pois, jos edes ne harvat ristikko kentän KOVIS merkityt ristikot olisivat todellisia koviksia. (eikä se haittaa, jos kaikki ristikot eivät aukene kokonaan, sehän meitä kehittää, kun rima on joissakin tehtävissä liian korkealla) ;)
6. Elva30.10.2021 klo 15:52
Mielestäni laadukas viihdyttävä ristikko, joka ei suinkaan ollut läpikirjoitettava (ainakaan minulle). Haastavimmat kovikset eivät minulta täyty yhdellä istunnolla, ja olen tyytyväinen kun välillä on vähän helpompaa.
7. Jaska30.10.2021 klo 19:31
Kommenttien luvun jälkeen en tohdi itsepetostella nopealla koviksen ratkaisulla. Puoli tuntia ja rapiat, ristikko on siis kakkosen keskis. Yksi sana piti tsekata. Siitä pitäisi kai langettaa miikka? Siis itselleni. Tekijöille kymppi, siis keskiksesi arvioituna. Se joka ei lue näitä kommentteja, voi olla hyvinkin tyytyväinen onnistumiseensa. Joutilaalle voimia pahan pettymyksen päälle.
8. Jiikoo30.10.2021 klo 22:21
Iltiksen ostin vasta illankähmässä, jälkikasvun muuttopuuhista kotiuduttuani. Saunominenkin vähän viivytti koviksen ratkonnan valmistumista. Minulle monet kaksjapuolpalloset ovat olleet liki kolmosen väärtejä, tästä selvisin vähän helpommalla. Vastaustekstari on lähtenyt ja kaikki muutkin ruudut täyttyneet mielestäni järkeenkäyvästi. Kiitosten arvoista laatutyötä sekä laatijalta että ilmiasun toteuttajalta!
9. Lenni31.10.2021 klo 13:02
Liekö ihan uunituore tapaus, että Mestis-joukkueen entinen apuluotsi olisi saanut uuden pestin (ristis vs 31)? Ei kai sentään?
10. Elva31.10.2021 klo 13:47
Ihmettelin samaa parin kirjaimen heittoa.
11. Elva28.11.2021 klo 09:19
Siivosin vanhoja ristikoita pois ja osui silmään laidassa oleva kysymysmerkki liittyen piirrokseen. Muistan pähkäilleeni tätä kovasti ja olisi kiva saada tietää mitä kuva esittää. Ylälaidassa oleva tanko, ratkaisusanani ENNE.
12. Teemu Pallonen28.11.2021 klo 10:03
Piti oikein tarkistaa, että mitäköhän siinä kohdassa on. Piirros esittää tähdenlentoa, mutta katsottuani nyt uudestaan, ymmärrän että voi siinä jonkinlaisen tangonkin nähdä.
13. Elva28.11.2021 klo 10:20
Teemulle kiitos vastauksesta. Samalla kiittäisin kaikista upeista, viihdyttävistä ristikoista, joita on ollut suuri ilo ratkoa!

,
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *